شکیبا جونیشکیبا جونی، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

شکیبا نفس من و بابایی

بدون عنوان

1391/6/24 7:36
نویسنده : مامان مری
157 بازدید
اشتراک گذاری
دیشب سرم خیلی درد میکرد از شدت درد نمیتونستم چشام رو باز کنم دراز کشیده بودم
فندق مامان اومده بالای سرم بهم میگه: مامانی چییا گابیدی؟
بهش میگم خیلی سرم درد میکنه عجیجم
کلی نازم کرده بعد بهم میگه اگه سیت درد میکنه عیق ننا نخوی تا دل پیته بگی یی بعد سیت گوب میته
عرق نعنا نخور تا دل پیچه بگیری بعد سرت خوب میشه
از بس باباییش بهش میگه خانوم دکتر بچم باورش شده که دکتره
قربونت برم عزیزم که اینقدر مهربونی
 
 
 شکلکهای جالب و متنوع آروین
 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی
24 شهریور 91 8:16
سلام عزیزم ماشالا دخترت خىلی نازه. خدا حفظش کنه. مامانی به وبلاگ پسر منم بیای خوشحال میشم. بوس
فرناز(بناس)
24 شهریور 91 11:47
دلام گوگولی خوبی چند روزی بودپیشت نیومده بودم وخیلی دلم برات تنگ شده بود