شکیبا جونیشکیبا جونی، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

شکیبا نفس من و بابایی

بدون عنوان

1391/6/27 17:06
نویسنده : مامان مری
122 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها شکیبا جونی مامانی خیلی از کوچولوییهات میپرسی

فندوقی: مامانی من کوچولو بودم به بستنی چی میگفتم

من: بیندی

فندوقی: به شکلات چی میگفتم

من: نی نی بودی میگفتی گولو بعدش میگفتی داغالوت

یعنی  هرچی میبینی میپرسی من چی میگفتم

 

دیشب بابابی بهت میگفت عسل بابایی برو کنتی(کنترل) تلویزیون رو بیار

به بابایی میگی بابایی مگه نی نی شدی بگو کندول ببین چقدر بزرگ شدی سیبیل داری(با یه حالت خیلی جدی)

مامان بزرگم که شکیبا جونی بهش میگه مانا چون پاهاش خیلی درد میکنه مسافتهای کوتاه مثلا از توی هال میخواد بره آشپزخونه رو چهار دست وپا میره

چند روز قبل خونشون بودیم همین طوری رفت توی آشپزخونه

شکیبا جونی رفته بهش میگه مانا خجالت نمیکشی مثل نی نی ها راه میری بزگ شدی دیگه باید را بری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)