شکیبا جونیشکیبا جونی، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه سن داره

شکیبا نفس من و بابایی

بدون عنوان

1392/7/7 13:02
نویسنده : مامان مری
314 بازدید
اشتراک گذاری

شکیبای مامان این روزا خیلی بهونه گیر و بداخلاقی

از همه بدتر غذا خوردنته

صبونه رو با کلی ناز و ادا و تهدید میخوری اونم چی کره با خیار

حتی یه روز شکلات صبونه رو با خیار و مربای آلبالو خوردی

وای که اینقدر شکلات میخوری که خدا میدونه

ناهار فقط ته دیگ یا اگه گوشت قلقلی باشه میخوری

شیر فقط شیر توت فرنگی

پنیر به هیچ عنوان نمیخوری یعنی از کوچولوییهات نمیخوردی

نارنگی رو خیلی زیاد دوست داری

بستنی هایپیرال رو خیلی دوست داری

هر وقت داری با خودت بازی میکنی بهت میگم برام غذا میپزی؟

میگی آره برات الویه درس میکنم ولی خودت لب به الویه نمیزنی

عاشق مغزها هستی مخصوصا مغز بادوم زمینی وپسته

من خودم به هیچ وجه برات چیپس و پفک نمیخرم همیشه هم بهت گوشزد میکنم رفتیم مغازه طرف این جور چیزا نرو که برات نیمیخرم همیشه یا شیر برمیداری یا دنت

خیلی هوس کباب کوبیده میکنی وقتی هم برات میخریم بیشتر از دو سه تا تیکه نمیخوری

گوشت ومرغ رو هم خوب دوست داری ولی بدون پلو

اصلا از پلو خوشت نمیاد

ولی در کل دو تا چیز و از همه بیشتر دوست داری و عاشقشونی

یکی آب که خیلی زیاد میخوری

یکی هم نون بربری

 با هر نوع غذات یه قاشق جداگونه باید داشته باشی مثلا اگه دو یا سه نوع غذا باشه باید سه تا قاشق داشته باشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)