شکیبا جونیشکیبا جونی، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

شکیبا نفس من و بابایی

بدون عنوان

1391/2/17 8:26
نویسنده : مامان مری
160 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامانی از امروز تصمیم گرفتم که برات وبلاگ بنویسم عزیزکم

میدونم مامان تنبلی هستم ولی سعی میکنم زود به زود آپ کنم

از اولش بگم عزیزکم

روز 25 اردیبهشت سال 88 وقتی posetive رو توی برگه آزمایشم دیدم از خوشحالی روی پام بند نبودم

اینقدر خوشحال بودم اولین کاری که کردم یه نماز شکر خوندم

این نه ماهی که شما توی شیکمم بودی نمیدونستم جنسیتت چیه

فقط یه بار سونوگرافی رفتم اونم برای سلامتی جنین

البته اینجا باید از خانوم دکترت خانم دکتر مهناز نوری هم خیلی خیلی تشکر کنم

وقتی یاد روزای بارداریم میافتم خیلی احساس خوبی بهم دست میده

با اینکه تا آخر 5 ماهگی خیلی بد حالت تهوع داشتم بعدش فشار بالا خیلی منو اذیت میکرد ولی من عاشق اون دورانم

تا بالاخره  10/10/88 ساعت ده دقیقه به ده شب مصادف با 1/1/2010 اومدی تو بغل مامانی

وای خدای من سپاسگذارتم که نی نی من سالم سالم بود

وقتی به هوش اومدم تا دو یا سه ساعتی از جنسیتت خبر نداشتم فقط از ته دل خدا رو شکر میکردم که سلامتی

 اولین باری باری که بغلت کردم که بهت شیر بدم بهت گفتم دوست دارم عزیزم اینقدر ناز بهم نگاه کردی

که تمام دردام یادم رفت قند عسلم قلبون اون چشای سیات برم من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آرزوهای رنگی
16 اردیبهشت 91 17:45
سلام وتبریک به خاطر وبلاگ زیبای فرزندتان.اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بصورت سیاه قلم یا رنگ روغن بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید وبعد میتونید بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید منتظر نظرتون هستم موفق باشید